از ۲ دستگاه مولد تولید برق اضطراری در سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان رونمایی شد.  

امروز سه‌شنبه ۱۶ مردادماه از ۲ دستگاه مولد تولید برق اضطراری در سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با حضور سردار محمدعلی قمی معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری و رئیس سازمان صمت رونمایی شد.  

سردار قمی، معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: یکی از موضوعات در دستور کار سازمان پدافند غیرعامل، تامین برق دستگاه‌ها در زمان حوادث و شرایط خاص است.

وی تصریح کرد: برای استمرار خدمات ضروری به مردم و برای رفع کمبود‌های مشکل برق، دستور‌العملی را در قالب اینکه همه دستگاه‌ها باید مولد‌های اضطراری تامین کنند، ارائه شد که استمرار خدمات به مردم قطع نشود.  

سردار قمی با اشاره به اینکه دوگانه سوز کردن نانوایی‌ها در هر استانی در حال انجام است، گفت: تاکنون ۳۰ درصد نانوایی‌ها در دستور کار قرار گرفتند و تلاش ما این است که بتوانیم آن را به ۵۰ درصد برسانیم، ضمن اینکه دستگاه‌ها، سازمان‌های خدمات‌سان و بانک‌ها هم باید مولد‌های اضطراری داشته باشند.

وی بیان داشت: سازمان صنعت، معدن تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان ۲ مجموعه‌ای هستند که با مردم ارتباط زیادی دارند و با هزینه خودشان دستگاه مولد اضطراری را تامین کردند که بتوانند خدمات  بهتری را به مردم ارائه دهند.  

ابراهیم کریمی، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری نیز گفت: هماهنگی‌هایی در استان برای تامین سوخت مولد اضطراری در سامانه صدف باید انجام شود.

وی افزود: باید در سطح ملی جلسه‌ای میان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و اداره برق برگزار شود که سوخت متناسب توزیع شود تا بتوانیم در پیک مصرف برق کمک کنیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار